Hitta till närmaste restaurang med Max Locator

Luleå 2009-10-21 00:00 Max släpper branschens första iPhone-applikation med färdbeskrivning. Nu kan du snabbt och enkelt hitta till närmaste Max-restaurang, få färdbeskrivningar samt information om öppettider direkt i din mobil.

Oavsett var du befinner dig i landet är närmaste Maxrestaurang nu aldrig mer än två klick bort med din iPhone. Baserat på din GPS-position visar Max Locator närmaste eller valfri Maxrestaurang.

- Vi är först bland våra branschkollegor med denna navigationstjänst, som ska underlätta för våra gäster att hitta till våra restauranger. Det är perfekt om man exempelvis är på väg till en stad man inte besökt tidigare och inte vet var närmsta Maxrestaurang ligger, säger Richard Bergfors, VD på Max.

För varje restaurang ges färdbeskrivning, öppettider, telefonnummer och information om restaurangen har drive-in eller ej. En bonus är du också kan ta del av Max senaste kampanj och eventuella specialerbjudanden.

Applikationen kan du ladda ner via AppStore eller gå in på www.max.se för mer instruktioner.