MAX sponsrar Idol 2020

MAX har äran att vara huvudsponsor för årets omgång av Idol. Och det faller sig ganska naturligt — för både musikupplevelser och smakupplevelser är maxade upplevelser. Kan något redan fulländat bli dubbelt så gott? Vi tror att vi har lyckats. Nu lämnar vi scenen åt tre nya stjärnor på burgarhimlen, som garanterat ger dig en ännu mer maxad smakupplevelse.

Dubbel Frisco - Som en rockballad i munnen

Hur smakar vår nya dubbel Frisco? Lite som att en glamrockare river av en smörig rockballad till tonerna av ett gitarrsolo. Och pyroteknik, förstås. Massor av pyroteknik.      

Dubbel Original Plant Beef - Som en tonartshöjning för smaklökarna

Och Dubbel Original Plant Beef då, hur smakar den? Tänk dig att du står på en scen tillsammans med en popdiva. Hon wailar och wailar och gör den mäktigaste tonartshöjning du kan tänka dig. Alltså tonartshöjningarnas tonartshöjning. Lite så smakar den.

Dubbel Original - Som en passionerad duett på tungan

Nu sänker vi tempot lite och låter oss transporteras till en kväll i amerikanska södern. Vår nya Dubbel Original är som en passionerad duett mellan två otroligt snygga människor. Och du är där som tredje hjulet, men det gör inget. Du är nöjd så.

Följ med på en maxad smakupplevelse

I våra nya reklamfilmer skymtar vi några välkända ansikten från tidigare Idol-säsonger. Vi bjuds på en passionerad duett mellan Sofia Monroy och William Stridh, en glammig tonartshöjning från Renaida och i en storslagen rockballad ser vi självklart Kim Lilja vid en vit flygel.